ЛГБТ-сім’я та бодіпозитив: Shutterstock показав рекламу з новими стереотипами
ЛГБТ-сім’я та бодіпозитив: Shutterstock показав рекламу з новими стереотипами
Як виглядають стереотипи 21 століття
[ads-pc-2]
Shutterstock створив рекламну кампанію, що пропонує по-новому подивитися на сучасні стереотипи та відмовитися від традиційних − пише MMR.
Фотографії з цієї кампанії пропонують новий погляд на стосунки, сім’ю, заняття спортом і домашні обов’язки. За дитиною замість гетеросексуальної пари доглядає пара чоловіків, посуд миє чоловік, а бігом займається дівчина з великим розміром одягу.
«Усі стереотипи починаються з пошуку. В Offset ми створили нову категорію, аби краще репрезентувати сучасний світ, у якому ми живемо. Інклюзивність також починається з пошуку», − йдеться в описі рекламної кампанії.