Barbie випустила рекламу про те, що заважає дівчатам мати успішну кар’єру
Barbie випустила рекламу про те, що заважає дівчатам мати успішну кар’єру
Ціль глобальної кампанії – подолати різницю в мріях дівчаток і хлопчиків
[ads-pc-2]
Barbie запустила глобальну кампанію, присвячену проблемі розриву мрій – тому, що стоїть між дівчатами та реалізацією їхнього потенціалу, пише Adweek.
У рекламному ролику дівчатка самі говорять про цю проблеми та називають її причини. Наприклад, «Нам з утричі меншою вірогідністю подарують іграшку, пов’язану з наукою».
В рекламі використовуються також дані дослідження економіста з Гарвардського університету про те, що батьки вдвічі частіше шукають інформацію в Google про те, чи обдарований їхній син, аніж про те, чи обдарована їхня дочка.
Проект створило агентство BBDO San Francisco. Він триватиме кілька років.
«Мета проекту The Dream Gap – за допомогою глобальної платформи Barbie піднімати тему гендерних упереджень у суспільстві та надихнути тих, хто підтримує дівчат приєднатися до нас, бо ми не зможемо зробити цього самі», – пояснюють у компанії.
Фото: скріншот з ролику