Меню & пошук

Бренд Burberry перестане знищувати непродані речі після критики екологів

Бренд Burberry перестане знищувати непродані речі після критики екологів

Улітку 2018 року бренд знищив речей на 38 мільйонів доларів.


[ads-pc-2]

Британський люксовий бренд Burberry припинить знищувати непродані речі, парфуми і також припинить використовувати справжнє хутро у свої виробах. Про це повідомляється на сайті бренду.

Улітку 2018 року Burberry спалив речей на 36 мільйонів доларів, а за останні п’ять років сума знищених речей складає практично 100 мільйонів доларів. Екологи критикували бренд за рішення спалювати та зназиувати речі.

Згідно з прийнятим рішенням упродовж наступних п’яти років компанія трансформує 120 тон шкірних відходів для виготовлення перероблених продуктів Burberry. Половина прибутку з їх продажу піде на розвиток відновлюваних джерел енергії.

Окрім того, бренд повністю відмовиться від речей з хутром і виведе з продажу уже наявні. Щоправда, невідомо, яким чином це буде втілено в життя.

Для люксових брендів знищувати непродані речі, це нормальна практика. Ми пояснювали, чому вони так роблять і який в цьому сенс.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: