A password will be e-mailed to you.

Після прочитання книги «Робочий день мінімаліста» виникло бажання виписати «заповіді» описані в цій книзі, плюс доповнити їх власними знаннями і досвідом.

1. Зменшуйте час на виконання задач

Виділяйте якомога менше часу на виконання задач, це заставить добре напрягтись. Чим менше часу, тим більше ви будете старатись вкластись у цей час.

2. Фокусуйтесь на важливому

Я вже писав про книгу «Миф о многозадачности», прочитайте її. Якщо ви взялись за щось, то працюєте тільки над цим. Для інших речей — окремий час.

3. Перестаньте перевіряти пошту

Деякі мої знайомі перевіряють пошту по десять, а то й більше разів на день. Це забирає надто багато часу.  Видаліть усі чекери і зведіть перевірку пошти до 1-2 разів на день.

4. Не читайте

Є багато ресурсів на прочитання яких в день йде дуже багато часу. Не читайте все підряд, відпишіться від новин, про найважливіше і так будуть говорити усі. Якщо перші 30-40% книги вам нецікаві, то чи варто тратити й далі свій час?

 5. Створюйте дефіцит у ваших послугах

Якщо ви будете брати 10$ за годину вашої роботи, то у вас буде менше клієнтів, ніж якби ви брали 5$. Якщо ви вважаєте, що ваша робота дійсно варта 10$, то не беріть менше тільки тому, щоб не втратити клієнтів. А у скількох клієнтів ви просили 500$ за годину? Створюйте дефіцит, якщо Ви дійсно експерт. Якщо Ви не попросите, то ніколи і не отримаєте.

6. Скажіть хто ви і чим ви займаєтесь

Хороший спосіб уникнути багатьох проблем — сказати конкретно хто ви і чим займаєтесь. Багато людей дуже невизначені. «Я есемемщик, сеошник, дизайнер і веб-розробник». Усі ці ролі можливо виконувати, якщо спати по 3-4 години на добу.

7. Заведіть блог, напишіть книгу

Коли в чаті чи електронною поштою ви відповідаєте на запитання, то допомогаєте тільки одному клієнту. Якщо ви напишете про вирішення проблеми в своєму блозі чи книзі, то допоможете багатьом. І зекономите свій час.

8. Групуйте задачі

Коли ви виявляєте, що робите багато підзадач, то краще їх об’єднати і пізніше зробити «оптом». Якщо постійно скакати з однієї задачі на іншу, то про яку ефективність може йти мова?

9. Станьте соціопатами

Навчіться працювати без соціальних мереж. Якщо працювати і постійно відволікатись на Twitter, то ефективність близька до нуля. Відводьте для всього свій час. Як вже казав вище, робіть «оптом». Раджу прочитати корисну статтю: «Нова модель життя в соціальних мережах».

10. Не приймайте телефонні дзвінки

Значно зручніше підтримувати зв’язок через електронну пошту чи, наприклад, твітер. Не робіть із себе автовідповідач.

11. Вбивайте непотрібних людей

Людей мільйони, вам справді потрібно підтримувати зв’язок з усіма? Подивіться кого ви читаєте в твітері, усі ці люди вам справді цікаві? Чи приносять вони вам якусь користь? Оточуйте себе людьми у яких з вами спільні інтереси, людьми, які вас надихають.

12. Відвідуйте менше заходів і конференцій

Те саме, що й з попереднім.

13. Уникайте паперу

На папері важко шукати, папір коштує грошей, папір найбільше зло. Читайте електронні книги, користуйтесь електронними грошима. 2012 рік, йопти.

14. Автоматизуйте все

Все, що тільки можна. Довіртесь залізякам.

15. Не займайтесь чужою роботою

Якщо ви не знаєте як щось робити — просто не робіть це. Якщо у вас нема ідей по дизайну — найміть дизайнера. Якщо ви поганий в програмуванні — найміть програміста. Я сам колись старався зробити все один, як наслідок йшло дуже багато часу і сил. Це, звісно, досвід. Проте досвід, який дає неякісний результат.

16. Пропагуйте свободу

Якщо ви працюєте в команді, то багато речей залежать від рішення одного з учасників цієї команди. Або складіть ідеальний план, щоб в ході роботи не виникало запитань, або дайте своїм колегам більше свободи, щоб вони самі могли вирішити як поступити.

17. Вдосконалюйте і крадіть

В цьому світі немає нічого нового. Не очікуйте, що вам у голову прийде геніальна ідея. Найкращі ідеї являються компіляцією старих. Якщо ви знаєте як зробити щось краще — робіть.

18. Не бійтесь втратити клієнтів

Якщо ваший клієнт вважає вас хорошим через те, що ви доступні для нього 24 години на добу, то шліть його нафіг. Втрачайте клієнтів, які коштують вам більше, ніж ви від них отримуєте.

19. Не продавайте фігню

Якщо ви робите фігню, то вам потрібно витратити більше часу, щоб комусь впарити цю фігню.

20. Будьте мінімалістом

Ненавиджу довгі листи, на які потрібно відповідати такими ж довгими листами. Висловлюйтесь коротко і по ділу. Це дуже цінять.

via Auvalent

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.