Велика Британія планує повністю заборонити рекламу нездорової їжі в інтернеті для боротьби з ожирінням
Велика Британія планує повністю заборонити рекламу нездорової їжі в інтернеті для боротьби з ожирінням
Заборона вплине на цифровий маркетинг, рекламу у соцмережах та результати платного пошуку в Google.
[ads-pc-2]
Велика Британія повністю заборонить всю рекламу нездорової їжі в інтернеті для боротьби з ожирінням, пише The Guardian. Заборона стосуватиметься занадто жирних, солоних чи солодких продуктів.
Метт Хенкок, міністр охорони здоров’я, сказав: «Я сповнений рішучості допомогти батькам, дітям і сім’ям у Великій Британії зробити більш здоровий вибір щодо того, що вони їдять. Ми знаємо, що діти проводять більше часу в інтернеті. Батьки хочуть бути впевнені, що діти не піддаються рекламі, яка висвітлює нездорову їжу і може вплинути на їхні життєві звички».
За оцінками уряду, у 2019 році діти у віці до 16 років побачили 15 мільярдів онлайн-реклами нездорової їжі у порівнянні з приблизно 700 мільйонами двома роками раніше.
Інші дослідження показали, що кожна третя дитина, що закінчує початкову школу, має надлишкову вагу, як і майже дві третини дорослих у Великій Британії. Крім цього, люди з надмірною вагою схильні до ризику ускладнень від Covid.
У разі реалізації заборона вплине на цифровий маркетинг, рекламу у соцмережах та результати платного пошуку в Google.
Представники рекламної галузі заявили, що заборона була «суворою і невідповідною». У заяві від імені рекламної індустрії Великої Британії Стівен Вудфорд, виконавчий директор Рекламної асоціації, сказав: «Якщо ця політика повної заборони буде продовжена, вона завдасть величезного удару по рекламі Великої Британії в той час, коли вона нестабільна від впливу Covid-19.»