Меню & пошук

Experience nothing: у Фінляндії рекламують місце, де «нема нічого»

Experience nothing: у Фінляндії рекламують місце, де «нема нічого»

Experience nothing у фінляндському селищі.


[ads-pc-2]

Містечко Падасйокі в Фінляндії випустило рекламне відео, мета якого зацікавити туристів відвідувати його. Відповідне відео опубліковане на Youtube-каналі містечко.

«У Нью-Йорку є все, у нас — нічого. У Парижі є пам’ятники, у нас — нічого. У вас є ресторани, ми пропонуємо щось… з нічого», — рекламують своє містечко фіни. При цьому серед сильних сторін Падасйокі виділяють чистоту, безпеку і простоту. А «нічого» включає в себе сауну, пейзажі, рок-концерти та їжу з риби.

Слоганом для відео стала фраза «Experience nothing» («Відчуй нічого»). Вартість ролика — 5 тисяч євро.

За два місяці відео на Youtube переглянули 184 тисячі разів.

Усього в містечку Падасйокі проживає 3 тисячі людей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: