Почувайтесь, як удома: київський фан-бар “Банка”
Почувайтесь, як удома: київський фан-бар “Банка”
[ads-pc-2]
Кожна людина, особливо в наш час, шукає для себе “третє місце”. Місце, в якому можна відпочити від роботи, відчути себе як вдома, мати можливість спілкуватися з друзями і приємно розважатися. У Європі та США культура громадського харчування вже давно несе не тільки функцію місця, де можна їсти та випивати, а, в першу чергу, є соціальним майданчиком, де відчуваєш себе абсолютно розслаблено, по-домашньому, спілкуєшся з друзями, знаходиш нових людей, розважаєшся. Згадайте американські фільми. Наприклад, серіал “Друзі”, в якому чимала частина сюжетної лінії проходила в кафе.
У Києві та в Україні в цілому за останні кілька років почали з’являтися місця, які себе позиціонують, як “третє місце”. Це численні коворкінги, креативні місця тощо. При тому, що це корисне починання, але далеко не для всіх вони можуть бути “третім місцем”: у них не дуже зручно поїсти, алкоголь зазвичай взагалі заборонений, друзів покликати не зручно, адже їм доведеться платити за проведений час. І, найголовніше, ці місця розташовуються виключно в центрі міста. І якщо ти живеш і працюєш не в центрі, то не дуже зручно виїжджати зі свого затишного району кудись… Цей перелік причин незручності “третіх місць” багато в чому продиктували створення мережі фан-барів “Банка“, яка входить у глобальний проект “Фанера Project”, під яким найближчим часом відкриється ще не один формат фан-закладів.
Багато в чому фан-бар “Банка” вирішив компенсувати незручності існуючих “третіх місць”. Цей формат створений, як бар “біля будинку”. Зараз відкрито два фан-бари, але найближчим часом в Києві їх стане більше. Наступні відкриття плануються у спальних районах, щоб люди могли, не виїжджаючи зі свого району, насолодитися відпочинком і спілкуванням. Щоб у фан-барі люди відчували себе максимально розслаблено і комфортно, була створена концепція “Банки”.
Інтер’єр “Банки” дуже простий і схожий на дачу, сповнену запасом консервацій і варення в банках, згущеного молока тощо. У подібному інтер’єрі можна відчувати себе як вдома. Подача будь-яких страв і напоїв також відбувається виключно в скляних банках. Споживаючи їжу з банки, здається, що ти знаходишся вдома і їси те, що тобі передала мама чи бабуся, адже рідко хто з нас перекладає в тарілки передане в скляних банках. Вдома, коли ніхто не бачить і ми почуваємо себе максимально вільно, можемо собі дозволити їсти прямо з банки, пити суп з банки, а не тільки черпати його ложкою. Можемо відчути себе на домашній вечірці у друзів, коли від значної кількості гостей закінчився посуд і в справу йдуть банки.
Ця атмосфера і елементи того, що раніше можна було дозволити собі виключно вдома, переважно і формують ту атмосферу доброзичливості і свободи, яка зараз притаманна “Банкам”. Не мало цьому сприяє і підбір страв, який, на перший погляд, може здатися безсистемним – тут тобі і солянка, і суп-пюре зі шпинату, плов і бануш, і чилі-кон-карне і т.д. Але ж у всіх свої сімейні страви, свої традиції – ось і ми підібрали страви так, щоб кожен міг знайти своє, “рідне”. І це, на наш погляд, важливіше дотримання чистоти стилю якогось кулінарного напрямку.
Також у публічних місцях важливу роль відіграє й ціноутворення: виставляючи ціни на страви та напої, ми поставили собі за мету зробити їх такими, щоб людина могла абсолютно розслабитися і не думати про майбутню суму в рахунку. Ціни в “Банках” максимально демократичні. Наприклад, сет шотів “На коня”, що складається з п’яти шотів, коштує 55 грн., тобто один шот коштує 11 грн. Такі ціни не дозволяють ввести систему знижок, але завжди можна отримати еспресо або американо абсолютно безкоштовно, просто здійснивши чекін в foursquare. А якщо це зробити з чотирма друзями, то можна придбати сет шотів паті-сет за 25 грн. при його звичайній ціні у 75 грн.
При тому, що ціни в “Банках” вельми невисокі, ми робимо страви та напої з продуктів дуже високого класу і за класичною технологією – мисливські ковбаски не просто обсмажуємо, а фламбіруємо в коньяку; бекон для фарфалле карбонара ми гасимо в червоному сухому вині, більше того, у французькому вині і т.д. Справа в тому, що я (Антон Білецький) і Максим Храмов вважаємо, що не можемо відкривати заклади, в яких не зможемо їсти самі із задоволенням. А ми, повірте, дуже розбещені гарною ресторанною кухнею найрізноманітніших світових ресторанів і ставимо дуже високі стандарти якості своїм кухарям, навіть якщо і відкриваємо демократичні заклади.
Такими моментами, як формування атмосфери домашньої свободи, розкутості, можливості смачно поїсти і випити, не звертаючи увагу на ціни, а просто знаючи, що грошей вистачить, легко запрошуючи сюди друзів, адже за час тут платити не треба, розташування недалеко від будинку (поки там де є, але надалі це торкнеться всіх киян), ми формуємо традиційну для всього світу культуру “третіх місць” – місць, де можна відпочивати від роботи, соціалізуючись в атмосфері, максимально близькій до домашньої.
Автор: Антон Білецький, співвласник “Банки”
фан-бар Банка “Університет”
Київ, вул. Льва Толстого 11/61
м. “пл. Льва Толстого”
з 12:00 до 01:00
http://www.bankabar.kz / facebook.com/bankabar
Спонсорський пост
1 Comment