Меню & пошук

За прогнозами, у 2020 році Netflix витратить 17 мільярдів доларів на створення контенту

За прогнозами, у 2020 році Netflix витратить 17 мільярдів доларів на створення контенту

Це на 2 мільярди більше, ніж у 2019 році.


[ads-pc-2]

Американська компанія Netflix у 2020 році збільшить витрати на створення контенту до 17,3 мільярдів доларів. Про це йдеться в звіті американської аналітичної компанії ВМО − пише Variety.

На думку експертів, більша частина витрат Netflix на контент піде на виробництво оригінальних шоу. Крім того, до 2028 року, за прогнозами аналітиків, інвестиції Netflix у контент перевищать 26 мільярдів доларів.

Також експерти називають хибним твердження про «війну стрімінгових сервісів», у якій може бути лише один переможець. Вони очікують росту акцій не лише Netflix, а й Amazon та Apple.

Утім наразі витрати Netflix на створення оригінального контенту вищі, ніж у конкурентів: у 2020 році Disney збирається вкласти 1 мільярд доларів на оригінальні програми Disney+ і ще мільярд доларів на експлуатаційні витрати. WarnerMedia інвестуватиме в контент для НВО Мах не більше 2 мільярдів доларів у 2020 році.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: