Uklon презентував нову айдентику і почав тестувати додаток
Uklon презентував нову айдентику і почав тестувати додаток
Логотипом бренду став медіатор
[ads-pc-2]
Український сервіс таксі Uklon показав нову айдентику. Вона змінилася вперше за 8 років роботи сервісу.
На логотипі зображений медіатор, що символізує роль посередника між пасажиром і водієм.
«У нашій новій айдентиці три головні елементи: шрифтовий логотип, розроблений з нуля, знак у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію зрозумілішою та емоційнішою», – каже дизайнерка компанії Марія Щербаха, яка працювала над новою айдентикою разом з освітнім проектом Kyiv Academy of Media Arts.
Також Uklon створив новий додаток і пропонує стати його бета-тестувальником.
Фото: Uklon