У Великій Британії запустили кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло
У Великій Британії запустили кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло
Вона кидає виклик традиційним уявленням про чоловічу зовнішність
[ads-pc-2]
Британська онлайн-платформа про чоловіче здоров’я Manual запустила кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло – пише Metro.
Men of Manual показує чоловіків різного віку, кольору шкіри та розмірів.
За даними дослідження New Macho, 80% людей погоджуються, що реклама впливає на гендерні стереотипи та уявлення про те, якою є маскулінність.
«Більше і більше чоловіків оцінюють за стандартами зовнішності моделей Gillette, але кампанія Men of Manual показує чоловіків різних форм, які приймають своє тіло та слідкують за психічним здоров’ям», − йдеться в описі проекту.
Один з учасників кампанії Бен Віттекер, перший плюс-сайз модель серед чоловіків, каже, що образи з журналу Men’s Health змушували його думати, що чоловіки мають виглядати лише так. Це залишило відбиток на його самооцінці та психічному здоров’ї.
«Багато моїх однолітків були меншими за мене та в хорошій формі, а я був найбільшим у класі. Я відчував через це депресію. Але не існує таких речей, як ідеальне тіло. Всі тіла унікальні», − каже Бен.
Серед учасників проекту − і транс-модель Кенні Ітан-Джонс.
Фото: Manual