Меню & пошук

У Великій Британії запустили кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло

У Великій Британії запустили кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло

Вона кидає виклик традиційним уявленням про чоловічу зовнішність


[ads-pc-2]

Британська онлайн-платформа про чоловіче здоров’я Manual запустила кампанію, що руйнує стереотипи про чоловіче тіло пише Metro.

Men of Manual показує чоловіків різного віку, кольору шкіри та розмірів.

За даними дослідження New Macho, 80% людей погоджуються, що реклама впливає на гендерні стереотипи та уявлення про те, якою є маскулінність.

«Більше і більше чоловіків оцінюють за стандартами зовнішності моделей Gillette, але кампанія Men of Manual показує чоловіків різних форм, які приймають своє тіло та слідкують за психічним здоров’ям», − йдеться в описі проекту.

Один з учасників кампанії Бен Віттекер, перший плюс-сайз модель серед чоловіків, каже, що образи з журналу Men’s Health змушували його думати, що чоловіки мають виглядати лише так. Це залишило відбиток на його самооцінці та психічному здоров’ї.

«Багато моїх однолітків були меншими за мене та в хорошій формі, а я був найбільшим у класі. Я відчував через це депресію. Але не існує таких речей, як ідеальне тіло. Всі тіла унікальні», − каже Бен.

Серед учасників проекту − і транс-модель Кенні Ітан-Джонс.

Фото: Manual

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: