Меню & пошук

У Сингапурі заборонять рекламу солодких напоїв

У Сингапурі заборонять рекламу солодких напоїв

Перша у світі країна, що вдається до такого кроку


[ads-pc-2]

Виробникам солодких напоїв у Сингапурі заборонять рекламувати продукцію в інтернеті, на радіо й телебаченні – пише CNN. 

За словами Едвіна Тонга, міністра охорони здоров’я, новий закон передусім стосуватиметься солодких безалкогольних напоїв, йогуртів, соків і розчинної кави. Також Тонг повідомив про інший закон, згідно з яким виробники повинні будуть указувати вміст цукру в напоях.   

Перш ніж оголосити рішення, Міністерство охорони здоров’я провело опитування: 70% респондентів погодилися, що рекламу солодких напоїв слід заборонити. 

За даними Міжнародної федерації діабету, у 2017 році кожен сьомий громадянин Сингапуру хворів на діабет. 

Люди, які щодня п’ють солодкі напої, мають на 26% більший ризик захворіти на діабет ніж ті, хто їх п’є рідко – повідомляється у звіті Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: