У США з’явилася скульптура на знак перемир’я Pepsi і Coca-Cola
У США з’явилася скульптура на знак перемир’я Pepsi і Coca-Cola
Але Coca-Cola це не сподобалось, і мир тривав недовго
[ads-pc-2]
Компанія Pepsi встановила бронзову скульптуру засновника Pepsi навпроти статуї засновника Coca-Cola на знак перемир’я вдох брендів біля музею Coca-Cola в Атланті, пише Campaign.
Це сталося через ситуацію напередодні Супербоула − фінальної гри Національної футбольної ліги, що відбудеться 3 лютого в Атланті. Pepsi викупила ексклюзивні права на рекламу під час події. Для Coca-Cola проблема не лише в тому, що бренд не зможе рекламувати себе під час такої масштабної події, а й в тому, що Coca-Cola була винайдена саме в Атланті.
І поки від Coca-Cola очікували відповіді, Pepsi встановила статую свого засновника, навпроти статуї засновника Coca-Cola, що біля музею напою в Атланті. Pepsi також виклала твіт, в якому двоє засновників піднімають склянки з двома колами на знак перемир’я.
Hey @CocaCola thanks for being such gracious hosts for #SBLIII this week. We agree #TogetherIsBeautiful so we’d like to get our founders together for a celebratory cheers to declare a temporary #ColaTruce for the day. See you at @WorldofCocaCola soon! pic.twitter.com/LX3oyqCB5A
— Pepsi™ (@pepsi) January 30, 2019
«Coca-Cola, дякуємо за таку гостинність під час ігор цього тижня. Ми згодні, що разом − завжди краще, тому поставили наших засновників поруч, аби відсвяткувати проголошення тимчасового перемир’я».
Coca-Cola також відповіла.
#TogetherIsBeautiful always. Welcome to ATL!
— Coca-Cola (@CocaCola) January 30, 2019
«Разом − завжди краще. Ласкаво просимо в Атланту».
Згодом скульптуру Pepsi прибрали, і бренд відреагував у Twitter.
Hey @CocaCola we swung by but it looks like you weren’t into having us over today…that doesn’t feel very #TogetherIsBeautiful. Too bad since it seems like our founders thought it was a good idea when we came by to see you this morning. 😉 pic.twitter.com/engF70okKh
— Pepsi™ (@pepsi) January 30, 2019
«Coca-Cola, ми проходили повз, і здається, сьогодні ви вже нам не раді. Це не зовсім “разом − краще”. Шкода, бо нам здавалося, що наші засновники вважали це гарною ідеєю».
Фото: Pepsi