У рамках рекламної кампанії агентство «Wunder» залишило білі рекламні місця
У рамках рекламної кампанії агентство «Wunder» залишило білі рекламні місця
Площини залишили порожніми, аби люди могли відпочити від реклами.
[ads-pc-2]
Невелике рекламне агентство «Wunder» у Галіфаксі, Канада, розробило концепцію білих рекламних постерів. Кілька місяців тому під час мозкового штурму ідей святкової листівки керівники агентства намагалися вигадати ідею, яка б запам’яталася людям. «З гумором відповідь прийшла до нас як …«імовірно, не показ реклами». Ось, що ми вирішили зробити», — говорить креативний директор Стівен Флінн.
Результатом стала кампанія «Біле Різдво», у якій агентство «Wunder» купило рекламні місця на $10 000: білборди, рекламу на автобусах, зупинках, сторінках газет, соціальних мережах, радіо. Ці площини залишили порожніми, аби люди могли відпочити від реклами.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Ми почали думати про це як AdBlock, але в реальному житті, і тому ми спробували купити місця в тих ЗМІ, які зазвичай не можуть бути заблоковані», — сказав Флінн.
Агентство навіть хотіло зробити радіорекламу, але їм не дозволили транслювати мертву тишу. Тому між словами реклами витримували довгі паузи.