Timberland планує висадити 50 мільйонів дерев до 2025 року
Timberland планує висадити 50 мільйонів дерев до 2025 року
У рекламній кампанії знялися екоактивісти
[ads-pc-2]
Американський виробник верхнього одягу та взуття Timberland запланував за 5 років висадити 50 мільйонів дерев по всьому світу. Кампанія отримала назву «Природа чекає на своїх героїв», пише Inside Retail.
Кампанія з висадки дерев – продовження екологічної ініціативи, в межах якої бренд з 2001 року вже висадив 10 мільйонів дерев.
«У Timberland ми усвідомлюємо вплив сучасного способу життя на планету. І вважаємо, що наш бренд, як і всі люди, несе відповідальність за те, щоб покращити спільне майбутнє», – заявив очільник компанії Джим Пісані.
У рекламній кампанії знялися 12 екоактивістів, які, за словами представників компанії, вносять тривалі позитивні зміни в оточення.
Для реалізації свого плану Timberland співпрацюватиме з такими громадськими та міжнародними організаціями, як Альянс малих фермерів, GreenNetwork, ООН, Connect4Climate – Група Світового банку, Дерева майбутнього.
Дерева висаджуватимуть на Гаїті, у Китаї, Домініканській Республіці, США, Танзанії, Малі та в африканських країнах.