Startup Trips Krakow: українські команди запросять в тур до Польщі
Startup Trips Krakow: українські команди запросять в тур до Польщі
[ads-pc-2]
Вже з 9 по 13 лютого в одному з найкрасивіших міст Європи, стартап-столиці Польщі, Кракові, відбудеться перший інформаційний тур StartupTrips Krakow, метою якого є познайомити молоді команди з України та Росії зі стартап-екосистемою Польщі.
«Останні місяці були досить напруженими: зустрічі, переговори, обговорення і підготовка програми. Все має бути включено, нічого не можна упустити», – пояснює один з організаторів інформаційного туру StartupTrips Krakow, Ярослав Легенчук.
«Ми хочемо не просто створити атмосферу приємної подорожі для наших учасників, а й відкрити їм цілий ряд нових корисних знань, які в подальшому (ми дуже на це сподіваємося), змінять їхнє життя на краще, допоможуть реалізувати себе, як особистість і принести величезну користь суспільству, як українському, так і європейському. Кожна година, проведена в рамках нашого заходу, дасть можливість поглянути на світ по новому. Адже ми самі пройшли все це крок за кроком і тепер готові ділитися досвідом (іноді гірким)», – продовжує Ярослав.
Як прийшла ідея
Startup – це не повноцінна компанія, найчастіше, на початковому етапі, це просто ідея, яку потрібно сформувати в цікаву бізнес-модель. І нерідко все це відбувається методом проб і помилок. Існує чимало бюджетних способів просування ідеї та продукту, але не завжди вони закінчуються успіхом.
Найчастіше, хороша бізнес-модель так і залишається «на папері» через відсутність інвестицій. Ідея є – грошей немає.
Ярослав Легенчук, співзасновник і партнер кількох українських та польських стартапів, запустив свій перший проект близько 4-х років тому. За цей час він, разом зі своєю командою, пройшовши «вогонь і мідні труби», отримав величезний досвід, яким сьогодні готовий поділитися. Одним з перших проектів був продукт під назвою RightConversions.com. Цей сервіс працює на підвищення конверсії сайтів.
На ринок України RightConversions.com вийшов трохи більше двох років тому. Активна робота, перспективний проект і якісна віддача для клієнтів дали свої позитивні результати.
Півроку тому Ярослав вирішив переїхати в іншу країну, при цьому своє «дітище» він кидати не збирався і навіть навпаки, вирішив «взяти його з собою». Вибір припав на Польщу, тому є безліч причин, але про це трохи пізніше. Разом з заселенням в новеньку квартиру, на польський ринок вийшов і RightConversions.com, однак тут він отримав ребрендинг і став відомий як Leadpeak.eu.
Перші кроки з розвитку стартапу в Польщі були досить простими, можна навіть сказав примітивними:
«На той момент я обіймав посаду керуючого менеджера і вів інший проект, мало пов’язаний з ІТ-сектором – це була оптова торгівля. Специфіка просування та продажу продуктів у Польщі відрізняється від України і це однаково стосується онлайн і оффлайн товарів і послуг. На цю тему у мене є окремий матеріал. Отриманий досвід в результаті підштовхнув нас докорінно змінити тактику і почати роботу по-новому: що ми відразу втілили на практиці з Leadpeak.eu. На даний момент ми маємо 28 платних підписок терміном дії від 1 до 6 місяців і 73 реєстрації (на момент написання цієї статті).
Оглядаючись назад, коли ми вже пройшли цей шлях від старту (на той момент здавалося, що ми ніколи не зрушимо з мертвої точки) це надихнуло нас на створення нового проекту – Startup Trips, який дасть можливість розкрити численні перспективи і варіанти можливостей розвитку стартапу в польському середовищі».
Польща відкрита для кожного
Автори туру StartupTrips Krakow керувалися метою створення гігантської інформаційної бази, організації маси корисних знайомств (можливо серед яких і буде ваш майбутній інвестор), обмін досвідом і все це стане стійкою стартовою платформою для розвитку нових бізнес-ідей.
Польща – це країна зі стабільною економікою, іскрить перспективами, необхідно тільки зайняти правильну позицію і діяти. Насправді, Польща, зокрема Краків, вважається столицею стартапів. Саме тут зосереджені профільні ком’юніті, серед яких велика кількість потужних акселераторів або приватних інвесторів.
Щотижня різні організації проводять конференції, семінари, воркшопи, майстер-класи, де люди обмінюються досвідом, причому найчастіше це відбувається в неформальній обстановці, за келихом пива, наприклад. Поляки з розряду креативних людей, відкриті всьому новому, вони готові йти назустріч, готові ділитися і переймати досвід українських колег і, при необхідності, допомогти прийняти правильне рішення, простіше – вони відкриті для колаборацій.
Дорогоцінний час або Як за 4 дня отримати річний запас знань про стартапи?
Проект StartupTrips Krakow стане ідеальним путівником по розвитку початківця стартапу і його виходу на європейський ринок для ІТ-підприємців, молодих недосвідчених стартап-команд, фахівців у галузі новітніх технологій.
Вся програма туру погодинно розбита на різні заходи:
- візити на стартап-тусовки, де буде можливість поспілкуватися з колегами по цеху;
- відвідування бізнес-інкубаторів та стартап-акселераторів;
- проведення інструктажу з участі в програмах акселерації;
- можливість взяти участь у численних воркшопах і нетворкінгу, особисто познайомитися з авторитетними інвесторами;
- можливість представити власні проекти кожному інвестору і отримати до 2-х годин індивідуальної консультації від одного з інвесторів інкубатора BinkPlus (докладніше можна дізнатися сторінках у соціальних мережах: https://www.facebook.com/events/1644302439169333/).
Перебуваючи тут, у Кракові, інформаційної столиці Польщі, стає зрозуміло, наскільки це суспільство відрізняється від українського. Інвестори готові інвестувати, люди готові вчитися і дізнаватися, фахівці готові ділитися і розповідати. І це чудово. Одного разу так буде і в Україні!
131 коментар