Меню & пошук

#Snickersgate: У Великій Британії й Франції під обгортками Snickers почали продавати батончики Bounty

#Snickersgate: У Великій Британії й Франції під обгортками Snickers почали продавати батончики Bounty

Втім компанія пояснила чому так сталося


[ads-pc-2]

Snickers спричинив хвилю твітів і постів у соцмережах через нібито помилку компанії. У листопаді цьогоріч у Великій Британії покупці Snickers почали знаходити під обгорткою арахісових батончиків кокосові батончики Bounty. Покупці відразу ж почали ділитися відкриттям у Twitter з хештегом #Snickersgate, припускаючи, що на фабриці помилково запакували продукцію не в ту обгортку.

Дуже скоро #Snickersgate виявився в топі трендів у Twitter, а через 24 години Snickers відкрив правду. Виявилося, що бренд таким чином влаштував рекламну кампанію. Відомий слоган «Ти не ти, коли голодний», яким Snickers користується вже 10 років, трансформували відносно працівників компанії: «Ми не ми, коли голодні». Таким чином бренд показав, що героями реклами батончику можуть стати навіть члени команди Snickers, що зголодніли й припустилися помилки на виробництві.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: