Склали рейтинг компаній у фешн-індустрії за рівнем дотримання прав людини
Склали рейтинг компаній у фешн-індустрії за рівнем дотримання прав людини
Чотири компанії отримали 0 балів.
[ads-pc-2]
Міжнародна організація World Benchmarking Alliance склала рейтинг компаній за рівнем дотримання прав людини — Corporate Human Rights Benchmark.
Усього організація дослідила 53 найбільші компанії у фешн-індустрії. Загальну оцінку складали за наступними критеріями: «корпоративні й політичні зобов’язання», «забезпечення поваги в галузі прав людини» й «механізми правового захисту та розгляду скарг». Для оцінки політики компаній використовували публічно доступну інформацію. Також організація брала до уваги офіційні звинувачення у порушеннях прав співробітників.
У трійку лідерів потрапили Adidas (23 бали) Tesco (21,5 бала) і Marks & Spencer (20,5 бала). У рейтинг також потрапили Burberry (17,5), Nike (15,5), Under Armour (14,5), Next (13), Prada (4,5) та інші компанії. Чотири компанії отримали 0 балів: Heilan Home, Shenzhou International, Youngor і Zhejiang Semir Garment.
Загалом 81% компаній взяли на себе зобов’язання поважати права людини, з них 34% посилаються на конкретні стандарти, зокрема Керівні принципи ООН у сфері бізнесу та прав людини (UNGP) або Керівні принципи Організації економічного співробітництва та розвитку для багатонаціональних підприємств (ОЕСР).
Що стосується дотримання прав працівників, 45% компаній дотримуються основних трудових норм Міжнародної організації праці і очікують, що їхні постачальники поважають кожне з цих прав.