Меню & пошук

Skittles планують випустити серію безколірних драже для підтримки Прайду

Skittles планують випустити серію безколірних драже для підтримки Прайду

Бренд також пожертвує 1 долар з кожної проданої упаковки американській неурядовій ЛГБТ-організації GLAAD.


[ads-pc-2]

Бренд жувальних цукерок Skittles, офіційний слоган якої — «Смак веселки», випустить безколірну упаковку і драже, щоб підтримати представників ЛГБТК-спільноти під час маршу за права, який найчастіше проходить в червні. Про це повідомляє Adweek.

Кожного року все більша кількість брендів випускають спеціальну продукцію в райдужних кольорах. Skittles вирішили піти в протилежному напрямку і прибрали кольори веселки зі своєї продукції. Кампанія «Give the Rainbow» (Подаруй веселку) заснована на концепції, що в червні важлива тільки одна веселка, і саме вона представляє різноманітність і важливість ЛГБТК-спільноти.

Раніше бренд випускав безколірну продукцію, яку можна було придбати в Канаді, Німеччині та Великобританії. Цього року їх можна буде придбати і в США. Попри відсутність кольору, оригінальні кольори залишилися незмінними. 

Бренд також пожертвує 1 долар з кожної проданої упаковки американській неурядовій ЛГБТ-організації GLAAD. 

Оскільки через пандемію цього року не буде великих святкувань Прайду, президентка і головна виконавча директорка GLAAD Сара Кейт Елліс заявила, що «дуже важливо, щоб відомі бренди знайшли справжні і творчі способи показати, що вони підтримують нашу спільноту».

«Ми вважаємо, що відмова від нашої веселки означає набагато більше, ніж просто видалення кольорів з наших пакетів Skittles», — сказав Хенк Іззо, віцепрезидент з маркетингу компанії Mars Wrigley US, якій належить бренд Skittles. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: