Меню & пошук

Шведський бренд одягнув маски на статуї в Парижі

Шведський бренд одягнув маски на статуї в Парижі

Так привертає увагу до рівня забруднення повітря


[ads-pc-2]

Шведський бренд Airinum, який спеціалізується на виготовленні масок, одягнув свої вироби на відомі паризькі статуї. У такий спосіб під час Тижня моди в Парижі компанія привертає увагу до рівня забруднення повітря по всьому світу, пише Dazed.

Напередодні вироби демонструвалися на подіумі – в рамках показу французької дизайнерки Марін Серре. Після чого маски одягнули на статуї. В Airinum назвали це візуальним протестом. Акцію приурочили до Кліматичного саміту ООН, який відбувся в понеділок.

«Через маски ми хочемо продемонструвати: кліматична криза вже в найближчому майбутньому змінить усе – навіть те, як ми одягаємося. І маски можуть стати нашою повсякденністю. Ми знаємо, що вся увага буде прикута до Паризького тижня моди, тому провели таку акцію, аби збільшити масштаби обізнаності», – сказав Фредрік Кемпе, співзасновник Airinum.

This Monday, the UN Climate Action Summit took place in New York to boost ambition and accelerate actions to implement…

Опубліковано Airinum Середа, 25 вересня 2019 р.

За статистикою, забруднення повітря щороку вбиває 7 млн громадян. А згідно з новими дослідженнями, люди, які живуть у районах із брудним повітрям, мають високий ризик розвитку психічних розладів.

«Звичайний акт дихання вбиває мільйони людей у світі. Це неприпустимо. Це змусило нас запустити цю кампанію. Маска може як бути символом врятованого життя, так і демонстрацією кліматичної кризи», – відзначив Кемпе.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: