Штучний інтелект створив рекламний ролик для Nike, вивчивши всі слогани бренду, які існували за останні 7 років
Штучний інтелект створив рекламний ролик для Nike, вивчивши всі слогани бренду, які існували за останні 7 років
Промо поки не офіційне, але в стилі Nike
[ads-pc-2]
Французький спеціаліст з реклами Жан-Батист Ле Дівелец створив неофіційний ролик Nike з допомогою штучного інтелекту. Для цього дослідник «навчив» нейромережу всіх рекламних слоганів і промо кампаній за останні сім років.
У результаті нейромережа згенерувала слогани в дусі Nike. У ролику вони представлені у вигляді своєрідного текстового промо. Сам автор назвав його «шизофренічною мотиваційною промовою на межі плутанини», утім визнав, що разом із тим нейромережа продемонструвала вражаюче розуміння риторики реклами від Nike. Як додав Ле Дівелец, у ролику є слогани, які дійсно компанія могла б застосувати, наприклад «First Marathon» («Спочатку − марафон») або «Legend That Thing» («Зроби це легендарним»).