Меню & пошук

Шоу Dolce & Gabbana у Шанхаї відмінили через рекламу, що ображає китайців

Шоу Dolce & Gabbana у Шанхаї відмінили через рекламу, що ображає китайців

Китайців зобразили стереотипно і зробили підписи японськими ієрогліфами


[ads-pc-2]

Dolce & Gabbana напередодні шоу в Шанхаї випустила рекламу для Instagram, в якій китайська модель намагається їсти паличками піцу, каннолі та спагетті, проте в неї не виходить. Також слово «Шанхай» написали японськими ієрогліфами. Реклама спричинила хвилю невдоволення, адже китайців у ній зображують стереотипно.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Один з користувачів Instagram виклав скріншоти переписки модельєром Стефано Габбана, який нібито сказав, що не вважає рекламу расистською, а Китай назвав «країною лайна».

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Diet Prada ™ (@diet_prada)

Проте невдовзі Dolce & Gabbana написали у своєму Instagram, що їхній аккаунт та аккаунт Стефано Габбана взламали, а самі вони поважають Китай і його жителів.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Але це не врятувало ситуацію. Багато китайських знаменитостей відмовилися від участі в шоу та закликали бойкотувати бренд.

Фото: Dolce & Gabbana

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: