Меню & пошук

Рекламний ролик Nike з Каперником виграв Еммі

Рекламний ролик Nike з Каперником виграв Еммі

Відео обійшло кампанії Netflix та Apple


Рекламний ролик Nike зі спортсменом НФЛ Коліном Каперником став переможцем Creative Arts Emmys. Відео обійшло кампанії Netflix та Apple, пише The Guardian.

Рекламний ролик під назвою Dream Crazy компанія Nike випустила у вересні минулого року. У ньому екс-захисник НФЛ говорив: «Повір у щось. Навіть якщо це означає пожертвувати всім. Просто зроби це».

2016-го Каперник відмовився ставати на коліна в момент звучання національного гімну. В такий спосіб спортсмен протестував проти расової несправедливості в США. Згодом він опинився за межами НФЛ, однак пізніше йому вдалося врегулювати конфлікт з лігою. Частина американців засудила вчинок Каперника, назвавши це неповагою до гімну. Інша частина, навпаки, підтримала.

Коли Nike підтримала спортсмена в рекламі, деякі фанати компанії привселюдно спалювали орендовані речі. Ролик критикував і Дональд Трамп. Однак, незважаючи на критику, акції компанії піднялися в ціні на 5% після оприлюднення відео.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: