Меню & пошук

Рай інфлюенсерів: що відбувається з профілями собак-блогерів після смерті

Рай інфлюенсерів: що відбувається з профілями собак-блогерів після смерті

Що відбувається з Instagram-аккаунтами собак, коли вони йдуть з життя


У США собаки-інфлюенсери в Instagram мають не менший вплив на аудиторію, ніж люди – рекламують товари та бренди – і цінуються також високо. За даними Market Watch, песики з 20 000 фоловерів можуть заробляти $200, якщо ж підписників від 150 000 до 250 000 – до $3000 за пост. А з аудиторією в мільйон отримують до $10 000 за пост.

Для своїх господарів чотирилапі стають не лише домашніми улюбленцями, а й справжнім бізнесом. Проте смерть тварини-знаменитості ще не означає кінець бізнесу. Деякі власники собак, які пішли з життя, продовжують вести їхні аккаунти. Тільки тепер їхніми героями стають нові песики.

Собака-інфлюенсерка Хло, сторінка якої мала 160 тисяч підписників, померла цього липня у віці 14 років. Пост про її відхід Хло зібрав численні коментарі зі співчуттями, а її господарка Дорі Герман закликала підписників зробити у своїх профілях пост з собаками, які шукають домівку з хештегом #chloeslivesforever.

Hello Kardoggian Family. This is Chloe’s human here and I have sad news to share… Our beautiful Chloe crossed rainbow bridge in the wee hours of the night without any pain or suffering. I’m simultaneously heartbroken and so thankful for everything she brought into this world, and all of our lives. Chloe was a tiny force of nature – loving every human she ever met and bringing us all together into this wonderful community on this page. Everything I love about my life is because Chloe brought it to me. And I plan to continue her legacy on this page through Chloe herself and also through helping others in need, just like she once was, finding their forever homes. Today, I encourage you to post at least 1 senior dog that needs a forever home on your feed and with #chloeslivesforever – lets make today the day that Chloe found thousands of dogs homes and honor her spirit. And as the Golden Girls would say… Thank you for being a friend ♥️ #chloeslivesforever 🌈 … … … #dog #dogs #rainbowbridge #rip #chloekardoggian #adoptdontshop #rescue #rescued #rescuedismyfavoritebreed #chihuahua #tinydogs #tinydog #love #legacy #family #honor #thanks #thank #goldengirls #goldengirl #thankyouforbeingafriend

Допис, поширений The Kardoggians (@chloekardoggian)

Засновник першого агентства для тварин-інфлюенсерів Лоні Едвард у коментарі для Mashable розповів, що після смерті собаки-блогера профіль навряд чи продовжуватиме приносити гроші господарям, навіть незважаючи на велику аудиторію. Проте і тут бувають винятки.

«Один з наших клієнтів Wolfgang2242 бере з притулків одразу кількох дорослих собак, тому люди фоловлять собачу сім’ю, а коли хтось із тваринок помирає, аккаунт продовжує існувати так само. Але коли аккаунт присвячений лише одній тварині, і вона помирає, його значно складніше продовжувати», – каже Лоні Едвард.

Так само сталося і в профілі собак-сестричок Харлоу та Сейдж. Після сметрі Сейдж у Харлоу з’явилися нові подруги Індіана та Різ, завдяки яким собачий аккаунт став ще популярнішим.

Власниця собаки Хло Дорі також вирішила продовжити вести профіль своєї улюблениці та завела іншого песика з дещо схожими рисами на ім’я Кімчі.

Дорі взяла Кімчі з притулку так само, як і колись Хло. Зараз Кімчі збирає не менше лайків та коментарів, ніж її попередниця. А ще збирає кошти на доброчинність та благодійні івенти під під іменем Хло на користь організації, яка лікує безпритульних собак і допомагає їм знайти новий будинок.

Фото: Instagram, The Kardoggians

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: