Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження
Покоління Z витрачає більше часу в YouTube, ніж у Netflix − дослідження
Ролики перемогли стрімінги
[ads-pc-2]
За даними компанії фінансових послуг Piper Jaffray підлітки витрачають більше часу на перегляд відео на YouTube, ніж на Netflix.
Для дослідження було опитано 9500 підлітків (середній вік − 16 років) з 42 штатів у США. Виявили, що 37% респондентів щодня дивляться відео на YouTube, 35% − на Netflix, 7% − на Hulu і лише 3% на Amazon Prime Video.
23-річний словак Девід Добрик (відеоблогер, актор і суддя шоу талантів), 18-річна американка Емма Чемберлен (відеоблогерка, авторка подкастів «Дурний геній») і 29-річний швед PewDiePie (ґеймер, відеоблогер, чиє справжнє ім’я Фелікс Чельберг) визнані найпопулярнішими інфлюенсерами серед представників покоління Z.
Опитування також показало, що user-generated контент є найбільшою проблемою, з якою стикаються потокові сервіси. Наприклад, YouTube має конкурувати не лише з Netflix, а й із самими користувачами, які можуть самостійно створювати якісний контент.
Серед соціальних мереж найпопулярнішими виявилися Instagram і Snapchat.