Pantone представив новий відтінок червоного «Менструація», щоб боротися з упередженнями щодо місячних
Pantone представив новий відтінок червоного «Менструація», щоб боротися з упередженнями щодо місячних
Pantone об'єднався зі шведським брендом жіночих товарів інтимної гігієни Intimina.
[ads-pc-2]
Американський інститут кольору Pantone представив новий відтінок червоного «Менструація». Це частина інформаційної кампанії, що має покласти край стигматизації менструації, пише The Guardian.
Для розробки оригінального кольору «Менструація» Pantone об’єднався зі шведським брендом жіночих товарів інтимної гігієни Intimina, щоб боротися з упередженнями щодо місячних. Також у межах інформаційної кампанії Intimina зробила пожертвування благодійній організації ActionAid, яка допомагає жінками і дівчатами, що живуть у бідності.
Лорі Прессман, віцепрезидентка Інституту кольору Pantone, сказала: «Активний і сміливий червоний відтінок — «Менструація» — надихає людей, у яких менструація, щоб вони пишалися собою».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Сьогодні у всьому світі мільйони жінок і дівчаток як і раніше страждають від стигми, пов’язаної з менструацією», — сказала директорка ActionAid UK Джилліан Попкінс. «Багато дівчат пропускають школу або навіть кидають навчання, що є однією з причин, через яку багато жінок у всьому світі живуть в бідності протягом усього життя. Без стигматизації місячних більша кількість жінок могла б уникнути бідності, реалізувати свій потенціал і зміцнити спільноту. Ця важлива кампанія допоможе це змінити».