Меню & пошук

«Обгорілі» й «затоплені»: у США обкладинки ЗМІ продемонстрували наслідки потепління

«Обгорілі» й «затоплені»: у США обкладинки ЗМІ продемонстрували наслідки потепління

Так привертають увагу до глобального потепління


[ads-pc-2]

У США видання The Nation та Columbia Journalism Review організували виставку «пошкоджених» передовиць видань, аби привернути увагу громадськості до глобального потепління. Виставковий проєкт отримав назву #CoveringClimateNow, пише The Drum.

Увесь тиждень напередодні кліматичного саміту, який стартує 23 вересня, біля 220 видань з усього світу пообіцяли «наводнити» свої ЗМІ історіями про загрози й наслідки кліматичних змін. У такий спосіб організатори проєкту сподіваються об’єднати зусилля та закликати світ до дії.

Також у межах проєкту видання за підтримки Інституту землі Колумбійського університету та рекламного агентства TBWA\Chiat\Day з Нью-Йорка організували виставку обкладинок. Їх попередньо обробили, щоб на кожному прикладі продемонструвати наслідки потепління: підвищення рівня світового океану, збільшення температури повітря, аномальні погодні явища тощо.

Наприклад, газета з Лас-Вегаса вийшла з обгорілою першою сторінкою – як демонстрація високого рівня викидів парникових газів і рекордних температур. При цьому наголошується: якщо процес не зупинити, ситуація далі лише погіршуватиметься.

Виставка відкриється 17 вересня в галереї Foley на Манхеттені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: