«Обгорілі» й «затоплені»: у США обкладинки ЗМІ продемонстрували наслідки потепління
«Обгорілі» й «затоплені»: у США обкладинки ЗМІ продемонстрували наслідки потепління
Так привертають увагу до глобального потепління
[ads-pc-2]
У США видання The Nation та Columbia Journalism Review організували виставку «пошкоджених» передовиць видань, аби привернути увагу громадськості до глобального потепління. Виставковий проєкт отримав назву #CoveringClimateNow, пише The Drum.
Увесь тиждень напередодні кліматичного саміту, який стартує 23 вересня, біля 220 видань з усього світу пообіцяли «наводнити» свої ЗМІ історіями про загрози й наслідки кліматичних змін. У такий спосіб організатори проєкту сподіваються об’єднати зусилля та закликати світ до дії.
Також у межах проєкту видання за підтримки Інституту землі Колумбійського університету та рекламного агентства TBWA\Chiat\Day з Нью-Йорка організували виставку обкладинок. Їх попередньо обробили, щоб на кожному прикладі продемонструвати наслідки потепління: підвищення рівня світового океану, збільшення температури повітря, аномальні погодні явища тощо.
Наприклад, газета з Лас-Вегаса вийшла з обгорілою першою сторінкою – як демонстрація високого рівня викидів парникових газів і рекордних температур. При цьому наголошується: якщо процес не зупинити, ситуація далі лише погіршуватиметься.
Виставка відкриється 17 вересня в галереї Foley на Манхеттені.