Міленіали люблять шукати нові бренди офлайн – дослідження
Міленіали люблять шукати нові бренди офлайн – дослідження
Також часто діляться враженнями й рекомендаціями
[ads-pc-2]
Міленіали люблять відкривати та знайомитися з брендами офлайн. Вони радіють, коли знаходять якусь марку чи компанію першими – так вони вважають себе ранніми послідовниками бренду. Крім того, їм важливі цінності компанії та те, хто й що за нею стоїть. До такого висновку дійшли автори дослідження маркетингового та стратегічного агентства зі США Cassandra, яке проводили на замовлення Snap, пише MediaPost.
18% респондентів заявили, що знаходили новий бренд, перебуваючи в магазині чи ТЦ. Аналогічно таку кількість компаній міленіали «відкривають» через інтернет. Для 27% важлива рекомендація друга чи родичів.
«Міленіали активніше підтримують компанії, які, на їхнє переконання, роблять світ кращим. Сьогодні як ніколи репутація важлива під час прийняття рішень щодо купівлі певного товару», – пояснила Мелані Шреффлер, директорка Cassandra у штаті Нью-Йорк.
Тому 35% міленіалів переходять на сайт компанії, аби зрозуміти, як вона працює і взаємодіє з клієнтами. У виборі косметики та одягу довіряють оглядам блогерів і порадам у соцмережах.
У дослідженні взяли участь 800 учасників. Вік опитаних – із 13 до 22 років.