Меню & пошук

McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус

McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус

Щоб ще раз підкреслити важливість карантину.


Бразильський McDonald’s розділив арки свого логотипу, щоб показати важливість самоізоляції під час пандемії коронавірусу. Про це пише видання Ad Age.

За словами представників компанії, розділення арок несе в собі ідею, яку можна описати так: «Ми розлучилися на мить, щоб завжди бути разом».

Зазначається, що дизайн логотипа змінився лише для соціальних мереж, у самих ресторанах вивіски залишилися ті самі.

Крім того, схоже повідомлення з’явилося на Таймс-сквер у Нью-Йорку. На рекламному банері Coca-Cola букви в назві бренду стоять окремо одна від одної, а в повідомленні йдеться: «Залишатися окремо − кращий спосіб залишитися єдиними».

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: