Меню & пошук

McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус

McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус

Щоб ще раз підкреслити важливість карантину.


[ads-pc-2]

Бразильський McDonald’s розділив арки свого логотипу, щоб показати важливість самоізоляції під час пандемії коронавірусу. Про це пише видання Ad Age.

За словами представників компанії, розділення арок несе в собі ідею, яку можна описати так: «Ми розлучилися на мить, щоб завжди бути разом».

Зазначається, що дизайн логотипа змінився лише для соціальних мереж, у самих ресторанах вивіски залишилися ті самі.

Крім того, схоже повідомлення з’явилося на Таймс-сквер у Нью-Йорку. На рекламному банері Coca-Cola букви в назві бренду стоять окремо одна від одної, а в повідомленні йдеться: «Залишатися окремо − кращий спосіб залишитися єдиними».

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: