Людей, які користуються одноразовим пластиком, закликали «спокутувати провину пожертвами» – реклама
Людей, які користуються одноразовим пластиком, закликали «спокутувати провину пожертвами» – реклама
£3 для порятунку природи
[ads-pc-2]
Товариство з охорони морських середовищ у Великій Британії запустило нову соціальну кампанію, що закликає людей, які забули вдома багаторазову торбину і купили пакет, «спокутувати провину пожертвами».
Окрім пакетім, реклама також звертає увагу на одноразові стаканчики для напоїв та пластикові пляшки. Людям, які забули багаторазову чашку або пляшку вдома і купили одноразові, також радять спокутувати провину пожертвою в розмірі £3 на користь Товариства з охорони морських середовищ.
Кошти будуть використані для захисту морів та океанів і проведення наукових досліджень.
«Ми часто почуваємося трохи винними за те, що забули багаторазові торбини, пляшку або чашку вдома. Але ми всі люди – навіть найбільш свідомі з нас помиляються», – каже Майк Кросслі, директор з фандрайзингу і маркетингу Товариства з охорони морських середовищ.
За словами ініціаторів, кампанія допоможе людям позбутися провини, адже вони знатимуть, що взяли участь у порятунку планети, а також нагадуватиме менш екосвідомим покупцям про шкоду одноразового пластику.