Китайські онлайн-ритейлери припинили продавати Dolce & Gabbana через дискримінаційну рекламу
Китайські онлайн-ритейлери припинили продавати Dolce & Gabbana через дискримінаційну рекламу
Доменіко Дольче і Стефано Габбана записали відео і вибачилися перед китайським народом
[ads-pc-2]
Китайські ритейлери Mr Porter, Yoox, Net-A-Porter, а також онлайн-магазини Alibaba, Secoo і JD прибрали товари Dolce & Gabbana зі своїх платформ. Причиною для цього стала рекламна кампанія, що стереотипно зобразила людей та культуру Китаю. Про це пише BBC.
Dolce & Gabbana випустили рекламу для Instagram, в якій китайська модель намагалася паличками їсти піцу, пасту та каннолі. Проте це в неї виходило погано.
Рекламу засудили у соцмережах, а китайські знаменитості закликали бойкотувати бренд. Випадок погіршився ще більше після того, як співзасновник Dolce & Gabbana Стефано Габбана у коментарі в Instagram некоректно висловився щодо китайців.
Бренд вибачився публічно за рекламну кампанію та образи і написав у себе на сторінці, що їхній аккаунт та аккаунт Габбана взламали.
Внаслідок скандалу ритейлери Mr Porter, Yoox, Net-A-Porter, Alibaba, Secoo і JD припинили продавати Dolce & Gabbana на своїх платформах.
Засновники D&G Доменіко Дольче і Стефано Габбана записали відеозвернення до китайського народу, в якому вибачилися за рекламну кампанію та навіть зробили це китайською мовою.
«Ми багато думали останні кілька днів, і шкодуємо про те, що сталося, і як цей випадок вплинув на вашу країну. Ми просимо пробачення на це. Наші сім’ї завжди вчити нас поважати інші культури, і нам шкода, що ми помилилися у розумінні вашої культури», – йдеться у відеозверненні.