Меню & пошук

Косметичний бренд Lush відмовляється від соцмереж

Косметичний бренд Lush відмовляється від соцмереж

Британський підрозділ бренду видалить свої профілі в соцмережах і перейде на реальну комунікацію


[ads-pc-2]

Британський підрозділ косметичного бренду Lush відмовиться від соцмереж і видалить свої акаунти, щоб налагоджувати реальну комунікацію, пише Dazed Beauty.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений LUSH UK (@lush)

«Соціальні мережі роблять спілкування набагато складнішим. Ми втомилися боротися з алгоритмами і не хочемо платити за те, щоб з’являтися у вашій стрічці. Тому ми вирішили, що прийшов час попрощатися з деякими з наших соціальних каналів і відкритися для спілкування між нами та вами», − йдеться на Instagram-сторінці Lush.

Натомість бренд підтримуватиме комунікацію в соцмережах за допомогою персональних сторінок представників Lush та через хештег #LushCommunity. Спілкування з клієнтами відбуватиметься через чат на сайті, електронну пошту і телефоном.

Від профілів у соцмережах відмовиться тільки британський підрозділ, акаунти бренду в інших країнах не зникнуть.

Lush заснований 1994 року у Великій Британії. Бренд не тестує косметику на тваринах.

Фото: flickr

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: