Меню & пошук

Користувачі Twitter прибрали з логотипів брендів природу

Користувачі Twitter прибрали з логотипів брендів природу

Всього було створено 350 робіт.


Британське видання про маркетинг і рекламу The Drum і британське агентство One Minute Briefs запустили кампанію в межах Всесвітнього дня дикої природи — повідомляє видання MMR. Вони запропонували користувачам Twitter прибрати зображення тварин і рослин з логотипів брендів й опублікувати оновлені картинки з гештегом  #WorldWildlifeDay. 

Також 22 травня, у  Міжнародний день біологічного різноманіття, кампанія закликає бренди змінити профілі в соцмережах. У цей же день агентство опублікує відео з контентом користувачів. 

Усього створили 350 робіт. Десять робіт увійдуть у шорт-лист і будуть оцінені журі The Drum Chip Shop Awards. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: