Меню & пошук

Instagravity: шведський дизайнер створює «чесні логотипи» брендів

Instagravity: шведський дизайнер створює «чесні логотипи» брендів

Нові версії логотипів, що відображають справжню суть бренду


[ads-pc-2]

Дизайнер зі Швеції Віктор Гьортц змінює логотипи відомих брендів так, щоб вони відображали їхню справжню суть.

У проекті Чесні лого дизайтер змінив логотип Netflix, Marvel, «Гри престолів», Wallmart, «Оскару». Як пише Telegraf design, Віктор Гьортц почав цей проект ще 2011 року. Тоді дизайнер створив власні версії логотипів таких компаній як YouTube, MySpace, Nokia.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Кров і груди»

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Подовжувач пеніса»

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Мак діабет»

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Cristian Porres (@logotrips)

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Відео з котами»

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Нарощування жиру»

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Viktor Hertz (@viktorhertz)

«Елітарний егоїстичний інтелектуальний оргазм. Щорічна оргія взаємного вихваляння білої спільноти»

«Без сну і сексу»

«Більші стегна»

«Переважно комп’ютерна графіка та жарти»

Фото: Viktor Herz

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: