Instagravity: шведський дизайнер створює «чесні логотипи» брендів
Instagravity: шведський дизайнер створює «чесні логотипи» брендів
Нові версії логотипів, що відображають справжню суть бренду
[ads-pc-2]
Дизайнер зі Швеції Віктор Гьортц змінює логотипи відомих брендів так, щоб вони відображали їхню справжню суть.
У проекті Чесні лого дизайтер змінив логотип Netflix, Marvel, «Гри престолів», Wallmart, «Оскару». Як пише Telegraf design, Віктор Гьортц почав цей проект ще 2011 року. Тоді дизайнер створив власні версії логотипів таких компаній як YouTube, MySpace, Nokia.
Переглянути цей допис в Instagram
«Кров і груди»
Переглянути цей допис в Instagram
«Подовжувач пеніса»
Переглянути цей допис в Instagram
«Мак діабет»
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
«Відео з котами»
Переглянути цей допис в Instagram
«Нарощування жиру»
Переглянути цей допис в Instagram
«Елітарний егоїстичний інтелектуальний оргазм. Щорічна оргія взаємного вихваляння білої спільноти»
«Без сну і сексу»
«Більші стегна»
«Переважно комп’ютерна графіка та жарти»
Фото: Viktor Herz