Greenpeace запустив флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення
Greenpeace запустив флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення
Це міжнародний рух проти забруднення пластиком.
[ads-pc-2]
Міжнародна незалежна екологічна організація Greenpeace 6 листопада запустила флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення (Global Refill Day) − ідеться на офіційному сайті організації.
Щоб долучитися до флешмобу, треба зробити й викласти в соціальні мережі фото з упакованими в багаторазові контейнери їжею та напоями з супермаркету.
«Візьміть із собою ваш багаторазовий контейнер (чашку, термос, банку) до супермаркету, кафе або ресторану і попросіть наповнити його їжею або напоями. Зробіть фото до і після. Ваш контейнер був заповнений чи ні? Поділіться фотографіями в соціальних мережах, використовуючи хештеги #ReuseRevolution і #BreakFreeFromPlastic. Обовʼязково зазначте компанії, які підтримали вашу ініціативу, і тих, які відмовилися. Додайте тег @greenpeace, щоб ми могли поділитися», − ідеться на сайті.
У Greenpeace також нагадали, що в жовтні понад 70 тисяч добровольців з 51 країни світу взяли участь в акції «Звільнення від пластику». Активісти провели аудит сміття у 42 країнах і з’ясували, що лідерами з виробництва пластикових упаковок продуктів є Соса-Cola, PepsiCo і Nestlé.