Меню & пошук

Greenpeace запустив флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення

Greenpeace запустив флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення

Це міжнародний рух проти забруднення пластиком.


[ads-pc-2]

Міжнародна незалежна екологічна організація Greenpeace 6 листопада запустила флешмоб до Всесвітнього дня повторного наповнення (Global Refill Day) − ідеться на офіційному сайті організації.

Щоб долучитися до флешмобу, треба зробити й викласти в соціальні мережі фото з упакованими в багаторазові контейнери їжею та напоями з супермаркету.

«Візьміть із собою ваш багаторазовий контейнер (чашку, термос, банку) до супермаркету, кафе або ресторану і попросіть наповнити його їжею або напоями. Зробіть фото до і після. Ваш контейнер був заповнений чи ні? Поділіться фотографіями в соціальних мережах, використовуючи хештеги #ReuseRevolution і #BreakFreeFromPlastic. Обовʼязково зазначте компанії, які підтримали вашу ініціативу, і тих, які відмовилися. Додайте тег @greenpeace, щоб ми могли поділитися», − ідеться на сайті.

У Greenpeace також нагадали, що в жовтні понад 70 тисяч добровольців з 51 країни світу взяли участь в акції «Звільнення від пластику». Активісти провели аудит сміття у 42 країнах і з’ясували, що лідерами з виробництва пластикових упаковок продуктів є Соса-Cola, PepsiCo і Nestlé.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: