Джеймс Бонд, Суперсонік і Мулан: трейлери та рекламні ролики, які показали на Super Bowl 2020
Джеймс Бонд, Суперсонік і Мулан: трейлери та рекламні ролики, які показали на Super Bowl 2020
Super Bowl − головна спортивна подія Америки.
[ads-pc-2]
2 лютого в США відбувся Super Bowl − вирішальна гра Національної футбольної ліги США. Традиційно, це головна телевізійна подія в Америці, якою користуються голлівудські студії, щоб показати нові ролики своїх фільмів.
Середня тривалість роликів − 30 секунд, оскільки ефірний час коштує 5,6 мільйонів доларів за пів хвилини.
Згідно з Vox цього року на Super Bowl вийшли такі трейлери:
- «Сонік в кіно» (у кіно з 13 лютого 2020 року)
- «Мулан» (у кіно з 26 березня 2020 року)
- «Тихе місце 2» (у кіно з 19 березня 2020 року)
- «Кращий стрілець: Меверік» (у кіно з 16 липня 2020 року)
- «Форсаж 9»https://www.youtube.com/watch?v=aSiDu3Ywi8E&feature=emb_logo
- «Чорна вдова» (у кіно з 30 квітня 2020 року)
- «Людина-невидимка» (у кіно з 27 лютого 2020 року)
- «Не час помирати» (у кіно з 9 квітня 2020 року)
- «Посіпаки. Становлення Грю» (у кіно з 2 липня 2020 року)
- Перші кадри з серіалів «ВандаВіжен», «Сокіл і Зимовий солдат» і «Локі»
Крім того, під час Super Bowl 2020 вийшли рекламні ролики за участю відомих акторів і музикантів:
- Білл Мюррей повертається в День бабака в рекламі Jeep
- Amazon фантазує про те, яким був би світ без голосового помічника Alexa
- Реклама Pringles з героями «Ріка й Морті», у якій Морті підмінили на робота, що рекламує чипси
- Реклама Audi з Мейсі Вільямс
- Браян Кренстон розігрує сцени з «Сяйва» в рекламі Mountain Dew без цукру
- Реклама Cheetos про те, як була вигадана пісня «U Can’t Touch This»
- Новий енергетик Coca-Cola допомагає Джону Гіллу знайти сили для вечірки з Мартіном Скорсезе
- Вайнона Райдер рекламує платформу для створення сайтів: «Якщо в цього є сайт, воно справжнє»
- Джон Кразінські хизується перед Крісом Евансом безпілотною парковкою Hyundai