Дані користувачів Facebook, які проходили психологічний тест, опинилися у відкритому доступі
Дані користувачів Facebook, які проходили психологічний тест, опинилися у відкритому доступі
Хвилина – і будь-хто міг отримати доступ до цих персональних даних
[ads-pc-2]
Протягом чотирьох років персональні дані 3 мільйонів користувачів Facebook, які проходили тести в додатку myPersonality, знаходилися у відкритому доступі в мережі. Це виявило розслідування видання New Scientist.
Додаток myPersonality у 2007 році створили вчені Кембриджського університету. В ньому понад 6 мільйонів людей пройшли психологічні тести, а близько 3 мільйонів – поділилися результатами у Facebook.
Усі дані користувачів зберігалися на погано захищеному сайті. У виданні зазначили, що будь-хто міг отримати доступ до персональних даних 3 мільйонів людей. Для цього необхідно було зареєструватися на сайті додатку в якості учасника, що займало не більше хвилини. Таким чином доступ отримали більше 280 людей зі 150 організацій.
Facebook закрив додаток myPersonality 7 квітня, а також призупинив роботу близько 200 додатків, що мали доступ до персональних даних, через скандал з компанією Cambridge Analytica, яка незаконно використовувала дані користувачів під час агітації на виборах у США.
Фото: unsplash