Британія запропонувала китайцям придумати свої назви для туристичних місць
Британія запропонувала китайцям придумати свої назви для туристичних місць
[ads-pc-2]
Офіційний британський туристичний портал Visit Britain запустив конкурс для туристів з Китаю, запропонувавши їм придумати китайські назви для популярних місць у Великобританії.
Портал обрав 101 популярне туристичне місце і виставив їх на голосування, де користувачі могли запропонувати варіант назви на мандаринському діалекті китайської мови, найпопулярнішому з усіх. Інформація про голосування була поширена в китайських соціальних мережах Weibo та WeChat.
Для прикладу, найвищий хмарочос Лондона The Shard отримав назву Zhai Xing Ta (摘星塔) – “Вежа, що дозволяє нам збирати зірки з неба”, а стіна Адріана – Yong Heng Zhi Ji (-永恒之脊), “стіна вічності”. Міфічне чудовисько з озера Лох-Несс у Шотландії отримало назву Ni Si Hu An Ying – (尼斯湖暗影) – “Тінь з озера Лох-Несс”.
Як пише Quartz, такий незвичайний конкурс спрямований на поглиблення китайського туризму в Британії. Кількість туристів з Китаю за останні роки збільшується небаченими темпами, і це мандрівники, які хочуть витрачати свої гроші. У 2013 році китайські туристи в різних країнах світу витратили $128.6 млрд. Найбільш популярними напрямками подорожей для китайців є близькі їм Макао, Гонконг та Таїланд, проте серед тих, хто летить далі, менше 1% обирає Британію, прибуваючи натомість у США, Німеччину та Францію.
0 Коментарів