Брендинг Євробачення-2017 від Banda Agency отримав «Каннського Лева»
Брендинг Євробачення-2017 від Banda Agency отримав «Каннського Лева»
Бронза фестивалю їде в Київ
[ads-pc-2]
Київське креативне агенство Banda Agency отримало бронзу в категорії «Дизайн» на фестивалі «Каннські леви». Переможною стала робота над брендингом Євробачення-2017, що проходило в українській столиці.
Інформацію про перемогу в коментарі для The Village Україна підтвердив засновник агенства Павло Вржещ.
«Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам тут в Україні вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіше і сміливіше, ніж ми всі звикли думати», – заявив Вржещ.
Над проектом агенство працювало спільно із дизайн-студією Republique. В основі концепції − українське традиційне намисто. У 2017 році цей проект отримав нагороду на міжнародному конкурсі Red Dot Design Award у категорії «Комунікаційний дизайн».