Меню & пошук

Бренди відмовляються від розпродажів у Чорну п’ятницю заради екології

Бренди відмовляються від розпродажів у Чорну п’ятницю заради екології

Чим менше купує людина, тим менший екологічний слід лишає 


[ads-pc-2]

Понад 300 брендів закликають покупців відмовитися від шопінгу в Чорну п’ятницю − день всесвітніх розпродажів. Вони приєдналися до руху Make Friday Green Again, його мета − переконати в тому, що акція змушує людей робити непотрібні покупки і збільшувати в результаті кількість сміття. Про це пише BBC. Активісти також кажуть, що акція заохочує непотрібне виробництво, а це одна з причин кліматичної кризи.

До руху Make Friday Green Again приєдналися в основному французькі бренди. Його засновник Ніколас Рор, один з власників екологічної швейної компанії Faguo, стверджує, що що менше купує людина, то менший екологічний слід лишає.

Мета активістів − звести з часом популярність акції нанівець. На сторону магазинів, що долучаються до розпродажів у Чорну п’ятницю, став Британський роздрібний консорціум. За словами його очільниці Хелен Дікінсон, такі розпродажі дають покупцям доступ до багатьох товарів, які вони не могли б собі дозволити, особливо напередодні Різдва.

Ніколас Рор у відповідь на цю заяву підкреслив, що мета його руху не вселяти почуття провини, а змусити переглянули ставлення до споживання в цілому. «Було б краще, якби магазини пропонували хороші ціни цілий рік, а не один день», − сказав він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: