Always прибере «жіночий» символ з упаковок прокладок через скаргу трансгендера
Always прибере «жіночий» символ з упаковок прокладок через скаргу трансгендера
Усе тому, що прокладками користують не тільки люди, які ідентифікують себе жінками
[ads-pc-2]
Procter & Gamble, виробник прокладок Always, зобов’язався прибрати символ дзеркало Венери, яким позначають жіночу стать. Бренд зробив це у відповідь на скаргу трансгендерного активіста про те, що прокладками користуються не лише люди, які ідентифікують себе жінками – пише Metro.
Трансгендерний активіст Бен Сондерс звернувся до компанії й попросив прибрати з упаковки прокладок «жіночий» символ, бо у такий спосіб бренд не враховує потреби трансгендерних і небінарних людей, які користуються прокладками. Procter & Gamble погодилися з цим зауваженням і пообіцяли припинити використовувати дзеркало Венери на упаковках з початку 2020 року, щоб стати більш гендерно інклюзивними.
«Ми поважаємо різноманіття й інклюзивність, тому поговоривши з багатьма людьми різних гендерів і віку, ми зрозуміли, що не всі, хто має менструацію, ідентифікують себе жінками. Аби впевнитися, що всі, хто мають місячні, почуватимуться комфортно з нашим продуктом, ми оновимо дизайн упаковок прокладок», – ідеться у заяві Procter & Gamble.
Проте не всі користувачі погодилися з таким рішенням. Зокрема, активістка Джулі Біндер з Великої Британії вважає, що прибрати жіночий символ з прокладок – це однаково, що «заперечувати існування жінок». Деякі жінки також вважають, що символ має залишитися на упаковці, бо він вказує лише біологічну стать, а не на гендерну ідентичність.
Women are quite literally being erased from sanitary products now. Is there anywhere we are allowed to be visible!? @Always I have bought your product since the age of 10. Stop erasing the people who use your product from your product. Or you erase my purchase power too. https://t.co/bc5qHZl4Xh
— Vicki Lamb (@vix_lamb) October 18, 2019
«Жінок буквально стирають з гігієнічних засобів. Чи є місце, де нам дозволяють бути видимими? Always, я завжди купую ваш продукт, починаючи з 10 років. Припиніть стирати з упаковки людей, які використовують ваш продукт», – написала користувачка у Twitter.
Фото: Twitter, @aitch_ell