Adidas випустила колекцію, присвячену правам жінок
Adidas випустила колекцію, присвячену правам жінок
Проєкт робили спільно з репером Фарреллом Вільямсом
[ads-pc-2]
Adidas презентувала колекцію спортивного одягу «Now Is Her Time» (Зараз – її час) в стилі «унісекс». Головний меседж – рівні не лише права, але й обов’язки чоловіків і жінок. Колекцію розробили спільно з американським репером, продюсером і дизайнером одягу Фарреллом Вільямсом, пише Hypebeast.
Взуття представлене в небаченій раніше кольоровій гамі – від салатових, рожевих до сірих і чорних відтінків. У кожному образі також присутні принти або написи «Емпатія», «Думки», «Людина». А літери HU означають «Human» («людина»).
У рекламній кампанії хотіли продемонструвати «точку зору жінок різного походження і переконань та тих, хто їх у цьому підтримує». Тому запросили стати моделями музикантку Сідні Лорен Беннетт (Сід); художницю, активістку та засновницю руху Black Lives Matter Патрісс Каллорс; британського актора Реджинальда Йєттса; художницю й засновницю проєкту Art Mom Тайру Мітчел та інших.
Фото кампанії довірили фотографині зі США Кольєр Шорр. У своїх роботах вона досліджує теми гендерної ідентичності та рівності прав.
Колекція з’явиться 31 серпня у флагманських магазинах Adidas та буде доступною на сайті adidas.com.