Меню & пошук

[ads-pc-2]

Чого ми не знаємо про сучасних студентів: 10 міфів про покоління Z
15 Листопада, 2019
Автор: Inspired special

Ювеноя – це страх перед молоддю, відчуття, притаманне старшому поколінню. Серед симптомів ювеної – засудження поглядів, переконання про безвідповідальність та лінь молодого покоління.

Покоління Z – це люди, які народилися з 1995 до 2010 року. Вони навчаються, працюють, створюють нове та вирішують соціальні проблеми не так, як це робили попередні покоління. Це стало головною причиною виникнення міфів про молодь цього покоління.

17 листопада в Україні відзначають День студента. Inspired разом з молочною компанією «Галичина» розвінчує 10 міфів про покоління Z.

Міф 1. Покоління Z

ліниве

Більшість часу студенти проводять онлайн. Але причиною цього є не лінь, а сучасний стиль життя. У мережі вони працюють, навчаються та спілкуються. На відміну від своїх батьків, поколінню Z не потрібно шукати книги у бібліотеках: вони можуть отримати будь-яку інформацію тут і зараз.

Не обходиться без розваг, але вони займають значно менше часу, ніж практичні заняття.

Міф 2. Покоління Z

корисливе

Фріланс-майданчики, відео- й Instagram-блоги – інструменти, як перетворити хобі на джерело доходу. Сучасні технології надають багато можливостей, а молодь вдало ними користується. Вони роблять це не заради грошей, а тому що знають, як монетизувати улюблену справу та зробити її своєю роботою.

Міф 3. Покоління Z

нетерпляче

Бажання отримати все якомога швидше диктують не надумані примхи молодого покоління, а ритм життя і нові технології. Вони не стоятимуть у черзі за газетами, бо можуть отримати оперативні новини онлайн, і не готуватимуть для себе весь день, бо за кілька хвилин можуть замовити доставку їжі онлайн.

Міф 4. Покоління Z

безвідповідальне

Кілька років тому у суспільстві гостро постали теми екології, толерантності та свідомого ставлення до життя. І саме молодь зараз очолює рухи на користь екотрансформацій, активно переходить на бік соціальної відповідальності та свідомого споживання. Крім того, за даними Robert Half 30% постміленіалів готові втратити 10-20% зарплатні заради роботи в компанії, яка підтримує певну важливу місію.

Міф 5. Покоління Z

багатозадачне

Старше покоління іноді жартує, що сучасна молодь, як Цезар: читає, слухає музику та працює над проєктами одночасно. Крім того, постійно онлайн. Але якщо Цезар думав про все, що він робив одночасно, студенти не завжди справді концентруються на всіх завданнях. Частіше за все залучення до кількох справ розсіює увагу та не дає зосередитися на чомусь одному. Психологи вважають, що причиною цього є технологічність та соцмережі.

Міф 6. Покоління Z

майже не спілкується

Люди старшого покоління люблять згадувати, як чекали друзів у дворах будинків, поки ті виходили з дому. А ще завчасно домовлялися про зустріч та не могли повідомити про запізнення. Молодь робить все значно швидше: для них навіть розмова телефоном вже є незручним та застарілим способом комунікації.

Місце їхнього спілкування – месенджери. Більше того, тут покоління Z створює проєкти, стартапи та обмінюється ідеями. Вони не просто спілкуються, а ще й роблять це ефективно.

Міф 7. Покоління Z

не практичне

Сучасна молодь активно прибирає з життя все зайве та надає перевагу функціональності й практичності. Молоді люди не користуються готівкою, а банківські картки переносять у телефон. Для роботи їм потрібен лише ноутбук, і навіть чашку для кави та корисні снеки вони носять з собою.

Крім того, вони знають як оптимізувати свій час: класичні курси замінюють онлайн-освітою, а працювати можуть будь-де, бо головне – ноутбук. А у них, як ми вже зрозуміли, він завжди з собою.

Міф 8. Покоління Z

не читає

Щодня студенти працюють з великою кількістю інформації. Вони дійсно читають менше, ніж старше покоління, але це не означає, що вони знають менше чи не розширюють світогляд. Справа в тому, що їхніми інструментами стали аудіокниги, подкасти, відео та соціальні мережі.

Міф 9. Покоління Z

має лише абстрактні навички

Меблі IKEA обирають через їх доступність, стиль та можливість зібрати власноруч. І нерідко саме речі, які треба зробити самостійно, користуються популярністю серед молоді. Покоління Z постійно щось вигадує та створює, очолює стартапи, а молоді компанії пропонують інноваційні технологічні рішення. І це приносить прибуток та користь суспільству.

Міф 10. Покоління Z

занадто відкрите

Незважаючи на формат онлайн-життя, де люди транслюють усі свої кроки, покоління Z оберігає власний простір та піклується про ментальне здоров’я. 

Вони переконані та доводять іншим, що відвідування психолога свідчить про дбайливе ставлення до свого здоров’я, а не про психічні хвороби. А втручання в особисте життя будь-якої людини вважають неприпустимим.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ
поділитися
Twitter
Telegram

читайте також

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: