Меню & пошук

Марихуанова «чорна п’ятниця» у США та Канаді «обвалила» сайти з продажу канабісу

Марихуанова «чорна п’ятниця» у США та Канаді «обвалила» сайти з продажу канабісу

Обсяг замовлень був безпрецедентним


[ads-pc-2]

У суботу, 20 квітня, був день масового розпродажу канабісу та продуктів із вмістом марихуани. У США, де вживання марихуани легалізовано в 10 штатах, та Канаді сайти з продажу «лягли» через значне навантаження, пише The Guardian.

Щорічний розпродаж канабісу 20 квітня в США отримав позначку 4/20. Цього року попит на продукт виявився найбільшим за всі попередні. Сайти Eaze, Nugg і Chill пропонували «годину безкоштовної доставки» та 20% знижку на всі товари. Акційні пропозиції діяли один день.

«Ми знаємо, що на Eaze.com періодично трапляються перебої. Усі руки в компанії працюють, щоб встигнути за попитом. Дякуємо вам за терпіння», – йшлося в повідомленні у Twitter.

За словами прес-секретаря Eaze обсяг продажів 20 квітня був безпрецедентним. На думку представників їхньої компанії, канабіс став мейнстрімом.

Деякі американські компанії теж заробили на хайпі довкола марихуани. Виробник піци Pizza Hut та бренд морозива Ben&Jerry пропонували продукцію з канабісом. А компанія Lyft (аналог Bla Bla Car) запустила рекламу, в якій заявила: на їхньому сайті можна знайти автомобіль і водія, щоб не сідати за кермо під впливом алкоголю чи марихуани.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: