Меню & пошук

Криві зуби та кавовий наліт: для реклами помад Gucci залучив «немодельні» усмішки

Криві зуби та кавовий наліт: для реклами помад Gucci залучив «немодельні» усмішки

Обличчям кампанії стала панк-співачка Дені Міллер


[ads-pc-2]

Компанія Gucci для реклами нової beauty-лінії своїх помад запросила панк-співачку, фронтвумен гурту Surfbort, Дені Міллер. Її неідеальні зуби та усмішка на фото продемонстрували відмову від глянцевих стереотипів, пише Vogue.

Нова лінія помад від Gucci має назву «Rouge à Lèvres». У ній представлено 58 відтінків. Наявні помади з глянцевим блиском, матові кольори та бальзам для губ.

У рекламі beauty-серії креативний директор компанії Алессандро Мікеле відійшов від традиційних стереотипів щодо «модельної усмішки». Головна ідея кампанії – в тому, що макіяж не повинен відлякувати або стати засобом маскування, приховавши якісь недоліки.

«Ми прагнемо гуманізувати модну індустрію. Адже головна родзинка – це людина. А людина завжди прекрасна… Я дивуюся, коли чую, що жінки відмовляються від якихось образів, бо не можуть вписатися в якусь форму. Тому в цій кампанії ми відкидаємо таку ідею, показуючи, що все якраз навпаки», – пояснив Мікеле.

Співачка Дені Міллер заявляє: недоліки є у всіх, але якщо в них вкласти певну силу, то можна їх перетворити на найкращі активи.

Продаж помади стартує шостого травня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: