В Лондоні з’явилися автобусні зупинки із запахом шоколадного пирога
В Лондоні з’явилися автобусні зупинки із запахом шоколадного пирога
Ароматна ініціатива в ім'я реклами
[ads-pc-2]
У Лондоні на деяких автобусних зупинках з’явилися плакати, що пахнуть пирогом із шоколодною помадкою. Вони є частиною рекламної кампанії книги вегетаріанських рецептів The Bosh, пише MobileMarketing.
Кампанію запустило видавництво HarperCollins спільно з агенцією MediaCom. За задумом видавництва запахи будуть «лоскотати смакові рецептори (веганські і не тільки) цільової аудиторії», при чому в той час, коли вони голодні повертаються з роботи додому.
За даними видавництва HarperCollins, книга The Bosh вже стала найпопулярнішою кулінароною книгою від початку 2018 року. Її автори – Іан Тесбі і Генрі Фірт, кулінарні відеоблогери. У квітні кількість переглядів на їхньому каналі перевищила 1 млрд.