10 екологічних речей від світових брендів
10 екологічних речей від світових брендів
Шопінг з користю для планети
[ads-pc-2]
Великі компанії та бренди активно долучаються до порятунку планети, запроваджуючи технології переробки та повторного використання. Але поруч з ними існують малі бренди, які сповідують екопідхід і заслуговують на увагу. Ми зібрали 10 виробників, продукція яких допомагає порятунку планети.
Плакати на магнітах Displate
Displate – це платформа, де охочим можна придбати постери з оригінальними дизайнерскими принтами, а ілюстраторам – легально та просто заробити на своїй творчості. Особливість плакатів – у тому, що вони нанесені на спеціальні залізні плитки, що допомагає їх легко кріпити до поверхні, а потім зняти.
Із кожного проданого плаката магазин перераховує кошти для висадження десяти дерев. Для цього вони співпрацюють з екологічними організаціями, які також навчають місцеве населення в Африці та Центральній Америці принципам вторинного використання ресурсів. За час існування бренду за їхньої допомоги висадили 10 205 360 дерев.
Переглянути цей допис в Instagram
Футболка від Kloters, що очищає повітря
Компанія заснована трьома італійцями в Мілані із ціллю створення бренду якісного повсякденного одягу. Своєю метою вони визначили поєднати дизайнерські рішення з простотою і зручністю одягу на щодень. Три головні цінності бренду – естетичність, інновації та комфорт.
В експериментах та прагеннях вийти далі за «власні рамки» хлопці створили особливу, революційну футболку RepAir. Вона здатна очистити повітря завдяки запатентованій вставці та при цьому не потребує жодного зовнішнього джерела енергії. Кишеня футболки, виготовленої з антибактеріальної тканини, містить Breath – матеріал, здатний відокремлювати, поглинати та утримувати забруднювачі й неприємні запахи в повітрі.
Переглянути цей допис в Instagram
Сонцезахисні окуляри з кави від Ochis
Команда бренду з Києва виготовляє різноманітні окуляри від сонця, використовуючи лише екологічно чисті матеріали. Зокрема кава може стати сировиною для оправ.
Виробинки запевняють, що такі окуляри є міцними і що навіть потрапляння у воду їм не зашкодить. Слоган компанії – «Вільні від пластику. З піклуванням про вас і планету».
Переглянути цей допис в Instagram
Біорозкладний посуд від Avani
Пластикове сміття – одна з найбільших проблем світових океанів. Із цим борется виробник посуду Avani з Балі. На відміну від звичайного одноразового пластикового посуду їхня продукція виготовлена з органічних матеріалів і підляє компостуванню.
Серед клієнтів Avani – мережі готелів та великі фестивалі, а крім посуду та столових приборів можна замовити їхні біорозкладні пакети та дощовики-пончо.
Переглянути цей допис в Instagram
Пряжа із шерсті альпаки від SierraYarn
Родинний бізнес з Перу, який протягом тривалого часу об’єднує покоління однією справою – виробництвом пряжі. Нове покоління родини помітило, що текстильна промисловість стала токсичною для навколишнього середовища, тож вирішило діяти.
Для цього компанія SierraYarn перейшла на екологічно чисту бавовну та шерсть альпаки. Крім того, з кожного проданого мотка ниток бренд висаджує дерево, щоб відновити ліси Перу.
Переглянути цей допис в Instagram
Водонепроникні кросівки з океанічного пластику від VIA
Цей Американський проєкт зібрав на KICKSTARTER у 26 разів більшу суму, ніж запланував, – 268 000 доларів. Компанія прагне створити зручне та технологічне взуття, використовуючи лише пластик, виловлений з океанів.
Успіх полягає не лише в екологічному аспекті, а й у практичному. Кросівки повністю водонепроникні, легко чистятся, мають регульовану висоту, поверхню, що «дихає», та міцну підошву. Перші такі кросівки мають будуть доставлені замовникам у серпні цього року.
Переглянути цей допис в Instagram
Канцелярія з пластикових пляшок від Pilot
Ручки та маркери з пластику мають короткий життєвий цикл, а ще коротший мають пластикові пляшки для води та напоїв. Час розкладання сягає десятиліть.
Французька компанія розробила технологію, що дозволяє виробляти ручки на 87% з перероблених пляшок. Перша ручка з нової лінійки Begreen, яку компанія створила у 2016 році, мала в назві скорочення B2P, схоже на B2B (бізнес для бізнесу), яке означає «бізнес для планети».
Переглянути цей допис в Instagram
Дерев’яні годинники від WeWood
Годинником з дерева вже нікого не здивуєш, але австралійці створили бренд WeWood, що використовує лише відновлювані та сертификовані сорти деревини зі всього світу.
WeWood підтримує дві організації, що займаються відновленням лісів, а за кожен проданий годинник висаджує дерево. Своїми зусиллями їм вдалось профінансувати висадку 404 406 дерев по всьому світу.
Переглянути цей допис в Instagram
Сумки ручної роботи від Mother Erth
Китай виробляє неймовірні обсяги пластикової фольги, яку, наприклад, використовують для етикеток на пластикових пляшках. Після потрапляння у смітник така фольга часто опиняється в океані та становить загрозу для морської фауни та флори. Канадська компанія купує цю обгортку та використовує її для створення сумок.
Сировину доставляють на Філіппіни, де наймають місцеве населення, переважно жінок, що давно плетуть подібні сумки. Вони отримують втричі більше за середню зарплату, яку пропонують місцеві роботодавці за подібні послуги. Так компанія не лише переробляє сміття, але й створює нові робочі місця.
Переглянути цей допис в Instagram
Пакувальний папір від Triumph Plant
Після розгортання подарунків пакувальний папір у кращому разі піде на макулатуру, а в гіршому – просто у смітник. Креативно до вирішення цієї проблеми підійшла американская компанія товарів для садівництва Triumph Plant.
Серед їхніх товарів є особливий обгортковий папір. Він виробляється на 100% з переробленого паперу з додаванням насіння польових квітів. Після використання його можно закопати в землю і виростити на цьому місці квіти.
Зображення: www.triumphplant.com