Меню & пошук

Улюблені бренди міленіалів – дослідження

Улюблені бренди міленіалів – дослідження

Люксові бренди досі серед фаворитів.


Швейцарська компанія UBS Group AG провела дослідження, результати якого показали, які бренди подобаються міленіалам найбільше. Про це повідомляє Bloomberg.

У ході дослідження було опитано понад 3 тисячі людей (віком від 18 до 35 років) у США, Європі та Китаї.  За даними дослідження, до 2025 року ця вікова група буде відповідати за 45% всього люксового споживання у світі.

Улюбленими брендами покоління міленіалів, за результатами опитування, є Gucci та Louis Vuitton.

Основною причиною зростання ринку люксових товарів є китайські міленіали. Вони виділяють приблизно 20% свого доходу на покупку дорогих товарів. А от міленіали у Італії та США надають перевагу купівлі бюджетним покупкам.

Фото: Flickr

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: