Меню & пошук

Логотип для Києва

Логотип для Києва

[ads-pc-2]

Останнім часом тема регіонального брендингу стала популярною не лише за кордоном, але і в Україні. Один за одним були презентовані логотипи Судака, Криму, Харкова, а також анонсовані конкурси в інших містах. Схоже, що і у кабінетах чиновників починають розуміти про необхідність розвитку цього напрямку в українських містах. 

В той же час головне місто країни – Київ – і досі залишається без логотипу і без власної стратегії брендингу. Восени міська влада столиці оголосила про початок конкурсу на кращий логотип міста, і, можливо, найближчим часом ми дізнаємось його результати. Сподіваємось, вони будуть не такі сумні, як історія зі Спритком та Гарнюнею та брендом України за $100 тисяч.

Проте, виявляється, логотип для Києва, як і ціла візуальна концепція його використання уже давно існує. Бренд Києва з гаслом «You will come back» («Ви повернетесь знову») просуває київський дизайнер Віктор Коновалов, якого Inspired попросив розказати про цей проект трохи детальніше.


– Вікторе, коли у вас вперше з’явилася ідея створити логотип для Києва?

– Ідея створення туристичного бренду Києва виникла декілька років тому. Ще у 2008 році я був залучений до створення туристичного іміджу міста Піран, що у Словенії. Необхідність туристичного бренду для нашого міста є очевидною – Київ має невичерпний потенціал для того, щоб стати однією з найцікавіших туристичних локацій. Основне завдання, яке я собі сформулював, було розробити дійсно ресурсну концепцію, яка буде розкривати Київ багатогранним, не лише як місто квітів та визначної архітектури.

Головна проблема полягала у сприйнятті Києва самими киянами – каштани, як загальнопоширений символ Києва сприймається міжнародними туристами лише з посмішкою – бо цей символ історично є символом Північної Америки та символом Огайо та багатьох міст Сполучених Штатів. Ми повинні бути ідентичними і вийти за межі радянського сприйняття.

– Чи рухається проект у напрямку його офіційного затвердження владою?

– Більш ніж півтора роки тому я залучив до розробки своїх партнерів та увесь ресурс Superheroes – проект регіонального брендингу – це комплексна та дуже глибока розробка, яка повинна базуватись на широкому та репрезентативному аналізі сприйняття Києва туристами багатьох країн. Фаза аналізу зайняла досить значний часовий ресурс та звісно потребувала великих інвестицій.

На даний момент ми впевнені в концепції, бо вона базується на експертних висновках професіоналів з Штатів, Німеччини, Італії, Франції. Нашу ідею підтримало багато міжнародних авторитетних організацій – таких як AIESEC, ORLE, Y20.

Головна ідея бренду – Київ настільки багатогранний, що кожен знайде для себе щось настільки близьке, що захоче повернутися знову. KYIV. YOU WILL COME BACK. Зараз ми подаємо тендерний проект і сподіваємось на підтримку Київради.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: