Меню & пошук

Вагітність і гіпс: суперечлива реклама подорожей стала вірусною

Вагітність і гіпс: суперечлива реклама подорожей стала вірусною

За місяць ролик зібрав понад 6 мільйонів переглядів


[ads-pc-2]

Рекламний ролик від China Airlines, національного авіаперевізника Тайваню, став віральним. Відео створили креативники агентства Leo Burnett Taiwan, пише Next Shark.

Головна ідея ролика – продемонструвати несподівані хвилювання мандрівників. Кампанія фокусується на вдалих і не надто рішеннях, які приймають туристи. Частина з них призводить до вагітності чи романтичної зустрічі, гіпсу після катання на скейті, зайвої ваги після візиту до Бангкока.

«Ви ніколи не знаєте, що подорожі принесуть у ваше життя… China Airlines пропонує вам дізнатися, який сюрприз очікує на вас у наступній подорожі», – йдеться у відео.

Відео виклали з хештегом #WhatTravelBringsYou. Ролик китайською мовою зібрав понад 6 мільйонів переглядів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: